Gunita Ozola-Kviese

Skolas dibinātāja un Skolas direktore

"Mana motivācija atvērt skolu, pirmkārt, ir mani bērni un bērni kopumā. Tas, ko pieredzēju tas mani nepavisam neapmierināja un nevēlos tādu nākotni bērniem.

Tad radās doma: ja nevari mainīt visu - tad varu mainīt daļu no tā!

Privātās vidusskola "Peripatētika" mērķis ir izglītot, mācīt domāt pašiem, radīt bērnā emocijas, empātiju, ētiku un radošumu, lai bērns atklāj savas dotības un to, kas viņam vislabāk padodas. (Gunita Ozola-Kviese/skolas dibinātāja un direktore)


Vērtības

CIEŅA. Pieklājība, ievērotas personīgās un citu robežas. Spēja empātiski uzklausīt citus un katram pašam tikt uzklausītam.
ATBILDĪBA. Rūpes par sevi un citiem, apņemšanās un solījumu izpilde, vēlme  izzināt visu jauno un mācīties.
SADARBĪBA. Abpusēju vajadzību ievērošana, draudzība, izpalīdzība, kopīga izpratne.
MĒRĶTIECĪBA. Plānošana, vēlme rīkoties, mērķu sasniegšana, virzība uz panākumiem.


Misija

Privātās vidusskolas "Peripatētika" misija ir izglītot nākotnes līderus, kuri ir zinātkāri, radoši un empātiski. 

Mēs radām iedvesmojošu, draudzīgu, drošu, radošu un atbalstošu mācību vidi, kurā tiek sekmēta izglītojamo vispusīga un harmoniska attīstība.

Mērķis

Privātās vidusskolas "Peripatētika" mērķis ir izveidot izglītojamiem atbilstošu vidi, organizēt un īstenot izglītošanas procesu tā, lai izglītojamie saņemtu atbalstu savai izaugsmei.

Izglītot, mācīt domāt pašiem, radīt bērnā emocijas, empātiju, ētiku un radošumu, lai bērns atklāj savas dotības un to, kas viņam vislabāk padodas.

"Ar individuālu pieeju katram" 

Vīzija

Privātās vidusskolas "Peripatētika" vīzija ir radīt vietu, kurā bērni var pilnībā izmantot savu potenciālu un attīstīt sevi kā radošus, kritiski domājošus, pašpietiekamus un sociāli aktīvas personība. 

Mācīšanās ir nepārtraukts ceļojums, kas izriet no zinātkāres, izpratnes veidojot pasauli ap mums. 

Pie mums skolēns gūst iedvesmu, piedaloties dažādās aktivitātēs, kas veicina gan personīgo izaugsmi!

Peripatētika

Vārds “peripatētika” no sengrieķu valodas (περιπατητικός) nozīmē “mācīšanās pastaigājoties”.

Tā ir Aristoteļa iedibinātā prakse - vislabāk cilvēks lietas apgūst dabā, reālajā vidē.

Katram bērnam ir savas stiprās puses - mēs palīdzēsim tās atklāt un attīstīt!

Klases

8 - 10 skolēnu vienā klasē

Pie mums skolēni apgūst zināšanas individuālas pieejas ceļā. Mazās klašu grupas sniedz mūsu skolotājiem iespēju veltīt vairāk uzmanības katram skolēnam un pielāgot mācību procesu katra spējām un vajadzībām!


Esot labvēlīgā kontaktā, mazākā pulciņā iegūt jaunas un noturīgas zināšanas ir efektīvāk, ērtāk un patīkamāk -  kā skolotājam, tā bērnam.

Mācību process

Teorija - jā! Praktiskās nodarbības - jā!

Mēs uzskatam, ka praktiskās nodarbības ir tikpat svarīgas kā teorētiskās. Ikviena atmiņa, kas ir iegūta praktiski, saglabājas labāk un uz ilgāku laiku, caur praksi mēs labāk izprotam jaunu mācību vielu.


Viens no praktiskajiem veidiem, ko izmantojam mēs, ir nodarbības ārpus klases, baudam "Peripatētiku" - mācoties pastaigājoties!

(dodoties mācību ekskursijās, izzinošos pārgājienos, apmeklējot muzejus, teātri utml.)